random

Jag hatar allt som jag inte förstår. Det betyder att jag hatar att fixa min bloggdesign och att jag hatar att fixa en header eller iallafall kunna veta hur man får in en jävla bild på headern.
JUST NU;
Sitter i ett vädstädat rum med tända ljus i myskläder och lyssnar på exteeeeeeeeeeemt sövande musik.

FÖR NÅGRA TIMMAR SEDAN;
Satt på Malmös finaste restaruang och väntade på maten i nästan två timmar, kan ni tänka er?!
TVÅ TIMMAR!
Åkte hem med ett stort leende på läpparna, vet inte hur länge vi satt på restaurangen men tillräckligt länge.

TANKAR;
Typ .. känner mig läskig här sitter jag och har skapat en blogg där jag skriver om läskiga saker. Läskigt.
Om jag ska fortsätta i skriva i denna läskiga blogg får jag fortsätta skriva läskigt. Inte som alla andra heltotroligtirriterandekorkadepinsammapatetiska bloggare: "hej bloggen! hur mår alla mina kära läsare idag? Jag mår bara bra har precis varit och fikat med X och fick med mig några plagg hem, ska visa dem senare ikväll nu ska jag ut och slå klackarna i taket! "
who cares?
Så hej och välkommen till min läskiga blogg som startades helt random klockan 00:32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0