i'm going back to 505

orkar inte fixa min design, skitsamma vill bara skriva.
Och jag fattar inte hur typ 5 pers har hittat hit när jag verkligen inte alls har nämnt bloggen någonstans, weird!

Jag är trött och ska ut med vovven nu, för en gångs skull ska jag ta en fet , fettbrännande promenad det behövs känner jag. 
Igår hade jag en lyckad morgon, dag och kväll. Chillade i pyamas till lisa kom vid tre, vi beställde pizza, kollade desperate houswives och bestämde oss att cykla till mobilia 20 minuter innan stängning för jag hade presentkort på MALMSTRÖMS OCH CAMILLA!? vem ger presentkort till en 15årig tjej på en sådan tantaffär, asdyr var den också.
Hittade konstigt två pat srumpbyxor, för tvåhundra kronor. Hm.. Vips va vi hemma hos lisa och då joinade Linn & Dennis oss med ensam hemma 2. Det var mys hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0